Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea: Będę szczęśliwy, jeśli zostanę kapitanem United

» 22 lipca 2019, 13:15 - Autor: matheo - źródło: MEN
David de Gea z dumą będzie zakładał opaskę kapitana Manchesteru United, jeśli dostanie ją na stałe od Ole Gunnara Solskjaera w przyszłym sezonie.
De Gea: Będę szczęśliwy, jeśli zostanę kapitanem United
» David de Gea jest jednym z kandydatów do objęcia funkcji kapitana Manchesteru United
Czy David de Gea powinien zostać nowym kapitanem Manchesteru United?
W weekend media poinformowały, że De Gea uzgodnił warunki nowego sześcioletniego kontraktu z Czerwonymi Diabłami. Umowa ma zostać podpisana po powrocie klubu z australijsko-azjatyckiego tournée.

28-letni De Gea jest jednym z najbardziej doświadczonych piłkarzy z obecnego składu Manchesteru United. Dłuższy staż w zespole mają tylko Chris Smalling, Ashley Young i Phil Jones. To dlatego De Gea wymieniany jest jako kandydat do objęcia funkcji kapitana Manchesteru United.

De Gea kapitańską opaskę Czerwonych Diabłów po raz pierwszy założył w kwietniu 2018 roku w meczu z Bournemouth. Hiszpan w ostatnim sezonie pełnił tę rolę także w spotkaniach z Huddersfield, Fulham, West Hamem i Evertonem.

– Byłem kapitanem United w niektórych meczach. To oczywiście niesamowita sprawa być kapitanem takiego klubu jak Manchester United i bronić jego barw. Jeśli zostałbym kapitanem, to byłbym naprawdę bardzo szczęśliwy – mówi De Gea.

– To mój dziewiąty sezon. Czuję, że jestem jednym z najbardziej doświadczonych piłkarzy. Muszę udowadniać to na boisku i pokazywać młodszym zawodnikom, co oznacza gra dla Manchesteru United. To bardzo ważne.

– Musimy się poprawić. Jesteśmy Manchesterem United, musimy walczyć o trofea. Kiedy zakładasz tę koszulkę, to musisz wiedzieć z czym się to wiąże: walka o wszystko, dawanie z siebie wszystkiego i powrót drużyny na szczyt – dodaje De Gea.

Ole Gunnar Solskjaer nowego kapitana Manchesteru United ma ogłosić przed pierwszym meczem nowego sezonu z Chelsea (11 sierpnia).


TAGI


« Poprzedni news
McTominay nie boi się konkurencji w składzie
Następny news »
Prezes Sportingu: Za tyle nie sprzedamy Fernandesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


PogbaKingOfMANU: No chyba nie. Kapitanem powinien zostać Pogba. To jedyny słuszny wybór.
» 23 lipca 2019, 23:44 #50
Piter2001: Wiele się wokół niego działo i zmieniło. Wybaczcie, że pozwolę sobie na odrobinę prywaty - zmieniło się też moje nastawienie, no mimo gorszego sezonu zażądał ogromnych pieniędzy, co właściwie jest zrozumiałe na tym poziomie, ale w tym przypadku nieco dziwi. Niemniej, David DeGea jest chyba jedynym słusznym wyborem jeśli chodzi o kapitana.
Po pierwsze - gra w większości spotkań, więc nie potrzeba będzie ciągłych rotacji i wymian opaski.
Po drugie - od kilku lat gra bardzo równo i jest liderem obrony na boisku, dzieli i rządzi defensywą, a na to, że zanotował spadek formy można przymknąć oko, bo do tego momentu był niemalże nieomylny. Niestety większość "kibiców-speców" pamięta tylko ostatnie błędy, a dziwnym trafem zapomina, kto był najlepszym zawodnikiem zespołu, gdy reszcie nie wychodziło nic.
» 22 lipca 2019, 18:50 #49
karol100: Czyli zostaje
» 22 lipca 2019, 18:17 #48
Piter2001: Na to wygląda :)
» 22 lipca 2019, 18:51 #47
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2019 17:20

Gdyby nie te cyrki z kontraktem to bylby jedynym slusznym wyborem
» 22 lipca 2019, 17:19 #46
karol100: Jakie cyrki? Bo chce dostać jak najwięcej? A kto niechce?
» 22 lipca 2019, 18:17 #45
asart: Cyrki to Rooney odwalał, w przypadku DDG raz fax nawalił ;)
» 22 lipca 2019, 19:40 #44
KacperskyMu: De gea to dobry kandydat tyle że najlepiej jak kapitanem jest gracz z pola
» 22 lipca 2019, 16:56 #43
DjTED: Jak ktos pisze , ze DDG jest lojalny to az noz mi sie w kieszeni otwiera... Gdyby nie spozniony fax to juz dawno by tu nie bylo waszego kapitana... Hipokryci... Tak samo Herrera co za kasa uciekl do PS$... krotka pamiec macie. Ja bym dal opaske temu po , ktorym tak ostro jade. Rashfordowi. On za klub odda pluca
» 22 lipca 2019, 16:31 #42
Zepof: Prawda, założę się że jakby nie dostał takiej wysokiej tygodniówki to uciekłby do P$G, co do tej opaski to nie mamy w drużynie osoby która by na nią zasłużyła... potrzebujemy kapitana który nie będzie się patyczkował z innymi :/
» 22 lipca 2019, 21:36 #41
mcscotyy: U nas jest taki problem ze brak kogos takiego komu można dać opaskę, mysle ze za 2-3 sezony kapitanem może zostać Lindelof, i bardzo bym się ucieszył bo widać ze chce grać dla MU oraz jego zachowanie na boisku zawsze 100%
» 22 lipca 2019, 15:42 #40
TuhajBej: David z obecnego składu to na pewno najbardziej zasłużony dla United zawodnik ale... myślę że brakuje mu charyzmy i charakteru aby zostać kapitanem. Tak naprawdę na chwilę obecną nie widzę nikogo w Manchesterze United kto miałby odpowiedni charakter aby zostać kapitanem. Może Lindelof ma zadatki, ale póki co do tego daleka droga.
» 22 lipca 2019, 15:40 #39
Krzyk: De Gea może i ma staż, doświadczenie i miejsce w pierwszej 11, ale nie ma charakteru do tego by zostać kapitanem. Kapitan powinien czasem zmotywować zawodników, czy to słowem czy własnym zaangażowaniem, powywierać presję na sędziego, stanąć w obronie kolegów przy różnych spornych sytuacjach. De Gea żadnego z tych warunków nie spełnia
» 22 lipca 2019, 15:36 #38
ManCr7united: Może być wice kapitanem

Myślę że kapitan musi być z pola wybrany ktoś musi się kłócić z sędzią podczas meczu
» 22 lipca 2019, 15:34 #37
ax1d: Hahaa, a co? Chętny na "dodatek kapitański"? :D
» 22 lipca 2019, 15:30 #36
Magik1990MU: Tak narzekacie na opcję dania De Gei opaski, bo nie zasłużył, ale... kto bardziej się nadaje z obecnego składu? Pamiętajmy, że kapitan musi spełnić kilka warunków, aby nim być (oczywiście w klubie z wartościami):

1. Musi być aktywnym zawodnikiem pierwszego składu, więc odpadają Mata, Jones czy choćby Romero.
2. Musi być doświadczonym piłkarzem i doświadczonym Diabłem. I tym sposobem wyrzucamy Lidelofa, Rasha lub McTominnaya.
3. Musi dawać przykład profesjonalizmu, więc Martial, Lingard i oczywiście Pan Pilkarz też out.

Więc kto zostaje? Smoła? Myślę, że większość chce, aby Krzysiu zaczynał i kończył mecze na ławce rezerwowych, więc dawanie mu opaski to też absurd.

Matic? Podobnie jak Smalllinga, tak i jego należałoby już stopniowo odsuwać od pierwszego składu.

Zostaje więc jak dla mnie tylko jedna opcja oprócz de Dei, czyli Shaw. Pytanie tylko, czy nadawałby się bardziej na kapitana? Nie wiem. Dla mnie perfekcyjnym materiałem był Herrera, ale zarząd postanowił nie przedłużać z nim kontraktu.
» 22 lipca 2019, 15:25 #35
Piter2001: Zgadzam się z przedmówcą. Osobiście też liczyłem na Andera, ale skoro go już z nami nie ma to David jest najlepszym rozwiązaniem.
Pozdrawiam :)
» 22 lipca 2019, 18:53 #34
trikos: Ja rozważyłbym Matę, oczywiście dlatego, że jeśli ma grać na dyszce Lingard to ZDECYDOWANIE wolę stawiać na leciwego Hiszpana z precyzyjnym podaniem na nos, no i wolnym z bliskiej odległości.
» 22 lipca 2019, 19:31 #33
PDF: DDG jest w MU od dawna ... jest top GK i jest lojalny klubowi przez lata. Większość kozaków będących na jego miejscu dawno by się spakowała i odeszła do innego klubu. To, że DDG podpisuje mega kontrakt to tak na prawne nagroda za lata gry na wysokim poziomie w tym klubie i nie miejmy wątpliwości kolejne grube lata gry dla MU ... zresztą stać nas :-) Uważam iż jest to świetny materiał na kapitana, język nie stanowi dla niego problemu, jest szanowany w klubie i lidze, a to, że nie jest typem Roya K. nie znaczy, że jest miękką fają. Mam nadzieję, że dostanie opaskę, a w przyszłości będzie legendą tego klubu i najlepszym bramkarzem w jego historii.
» 22 lipca 2019, 15:24 #32
donmielon: Staż w United może i ma, ale według mnie zwyczajnie nie zasłużył.
» 22 lipca 2019, 14:55 #31
PDF: 1. Dlaczego DDG nie zasłużył na kapitana?
2. Kto zasłyżył?
3. Co powinien zrobić piłkarz, żeby zasłużyć?
» 22 lipca 2019, 15:15 #30
primasort: Jeżeli Maguire przyjdzie to on powinien dostać opaskę.Przemawia wiek,rola w kadrze,pochodzenie itp.
» 22 lipca 2019, 14:50 #29
arti197: Przyszedł by nowy zawodnik i z miejsca kapitan ? To nie Messi, Ibra czy Modrić. Powinien zasłużyć na kapitana. Sądzę ze wlasnie De Gea dostanie kapitana jak tylko podpisze nowy kontrakt co ta wypowiedz wiele na to wskazuje :)
» 22 lipca 2019, 14:56 #28
trikos: @arti197 Nie do końca ten staż w zespole powinien być najważniejszy a charyzma. Najistotniejsze by to był zawodnik który swoją postawą będzie potrafił natchnąć resztę zespołu. Maguire to posiada jednak powinien najpierw tu PRZYJŚĆ a w trakcie sezonu i ewentualnego wpływu na ekipę z pewnością można go rozważyć.
» 22 lipca 2019, 15:01 #27
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2019 15:04

No i co z tego,że nowy.Podaj,kto z aktualnej kadry zasługuje na kapitana,mając też do tego predyspozycje i weź pod uwagę zachowanie naszych grajków w końcówce sezonu.
» 22 lipca 2019, 15:03 #26
trikos: Lindelof / Matić
» 22 lipca 2019, 15:10 #25
PDF: Grasz w piłkę w klubie kilka lat. Zespół, szatnia, ekipa itd. Przychodzi ziomek z zewnątrz i dostaje Kapitana ... ale nie jest to ani top weteran, ani top gwiazda ... jest to HM, który ma 26 lat i jest duży. Szatnie nie istnieje. Dramat pomysł.
PS.
Zastanawia mnie to pochodzenie? Anglik powinien być kapitanem? Dlaczego?
» 22 lipca 2019, 15:18 #24
primasort: MU to angielski klub i kapitanem powinien być Anglik.
» 22 lipca 2019, 15:22 #23
PDF: Uważam to za absurdalny argument. Jednym z moich ulubionych kapitanów był Vidic - Serb. Nieźle radził dobie Evra - Francuz, legendarny Roy K. - Irlandczyk, a mój ulubiony gracz MU ever Eric Cantona - znakomity lider i kapitan to Francuz.
» 22 lipca 2019, 15:29 #22
primasort: To już historia,teraz każdy obcokrajowiec traktuje MU jak bankomat.
» 22 lipca 2019, 15:49 #21
ruffnecky: Liczyłem na wreszcie jakąś sensowną wypowiedź primasorta ale najwyraźniej to jeszcze nie jest ten dzień ;)
» 22 lipca 2019, 19:29 #20
ruffnecky: Myślę, że Pogba dostanie opaskę, wspomniane przez Olego nowe wyzwanie dla niego. De Gea jako nr 2
» 22 lipca 2019, 14:37 #19
Widmo: Nie jestem zwolennikiem bramkarza w roli kapitana(wiadomo w trakcie meczu z bramki nie podejdzie, nie opanuje kolegi czy nie wyjaśni sytuacji), ale w polu obecnie nie mamy dobrego kandydata(za sezon-dwa może McT albo Lindelof) Tak więc DDG wydaje się najlepszą możliwością.
» 22 lipca 2019, 14:14 #18
Chestnut: Ale może przekazać info do np. Lindelofa by ten przekazał dalej. Z bramki widzi całe boisko, ja zawsze wolałem bramkarzy w roli kapitana.
» 22 lipca 2019, 14:18 #17
pilchu: Jestem tego samego zdania. Bramkarz nie ma możliwości wywierania presji na arbitrach, co też jest ważne. Jest zbyt daleko w trakcie meczu żeby mieć rzeczywisty wpływ na kolegów.
» 22 lipca 2019, 14:20 #16
Klierek7: kapitan zawsze może ostro podyskutować z sędzią co nie skutkuje kartką, tego nie da się przekazać do Lindelofa
» 22 lipca 2019, 14:32 #15
Chestnut: No racja, ale dla mnie lepsze jest to, by zespół był sprawny i bramkarz z widokiem na całe boisko może dyrygować, a wywieranie presji na arbitrze, nie jest aż tak ważne. Tak jakbyś liczył na fart, bo sędzia dał karnego, a nie powinien.

No może tego przekazać się nie da do Lindelofa ale jakby był Rooney to nawet nie trzeba byłoby przekazywać. :D
» 22 lipca 2019, 16:03 #14
Fenek: No i mi pasuje. Tylko najpierw niech podpisze umowę. Lepszy on na kapitana niż Mike albo tancerz.
» 22 lipca 2019, 14:08 #13
Biniek: I znowu Pogba haha
» 22 lipca 2019, 14:27 #12
RedsFan: Tyle co gonił za kasą do innego klubu teraz nagle kapitan? Pomijajac ten fakt nie sądzę, żeby sie nadawał na kapitana, on nie ma mentalności odpowiedniej i zbyt malo aie udziela przy aporach. Zreszta bramkarz zawsze ciężko bo nie jest w centrum tego co sie dzieje na boisku.
» 22 lipca 2019, 13:47 #11
kckMU: No to za chwilę nowa umowa :) Oby ponownie się skoncentrował i był kotem w bramce.
» 22 lipca 2019, 13:41 #10
marjo: Shaw powinien zostać kapitanem
» 22 lipca 2019, 13:38 #9
Foxiowof: Śmiechem, żartem.. myślę, że to nieoficjalna oficjalka o przedłużeniu kontraktu. Supeer.
» 22 lipca 2019, 13:35 #8
grzeho16: No i bardzo dobrze. Od dawna uważam że to David powinien dostać opaskę. Kapitan musi być doświadczony i być jednym z najlepszych zawodników w drużynie. Nie ma lepszego kandydata.
» 22 lipca 2019, 13:29 #7
Redevil99: oj Dave jak nie przedłużysz kontraktu to jak ty chcesz być naszym kapitanem...
» 22 lipca 2019, 13:26 #6
Saftmi: Redevil99 myślę że tą wypowiedzią zasegurował podpisanie nowego kontraktu z man utd :) oby
» 22 lipca 2019, 13:41 #5
Redevil99: @Saftmi zobaczymy od zeszłego sezonu czekam aż podpisze ale Dave wybrał sobie najmniej odpowiedni moment na żądanie podwyżki po tak słabym sezonie
» 22 lipca 2019, 14:02 #4
Saftmi: Masz rację że wybrał zły moment ale jokoś trzeba przekonać do podpisania kontraktu. Wydaje mi się że ten sezon był tylko wypadkiem przy pracy, i mam taką nadzieję.
» 22 lipca 2019, 14:37 #3
Redevil99: Ja nie mam nic przeciwko podwyżce dla niego ale czemu nie pod koniec zeszłego sezonu kiedy był wicemistrzem Anglii tylko w sezonie gdzie grał gruz
» 22 lipca 2019, 16:26 #2
Iro95: No i spoko, nie jestem pewien czy ma do tego odpowiedni mental ale patrząc na doświadczenie, umiejętności i to że będzie grał w każdym meczu to chyba jedyna opcja.
» 22 lipca 2019, 13:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.